40 év a vendéglátásban

Egy pultos naplója

Egy pultos naplója

Született Pultos...

2016. február 24. - Pultos

Most már minden világossá vált előttem, hosszú időbe telt, de megértettem. Erre az életre születtem. Vannak lányok, akik feleségnek születnek, vannak, akik titkárnőnek,mások áruházi eladónak, vagy színésznőnek. Én azonban pultosnak születtem. Ezért történnek velem a dolgok úgy, ahogy megtörténnek.

bar.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://apultos.blog.hu/api/trackback/id/tr948416044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása