40 év a vendéglátásban

Egy pultos naplója

Egy pultos naplója

Nem CSOK... CSÖKkentés

2016. április 16. - Pultos

Az úgy volt, hogy megnéztem a bankszámla kivonatom. Azt láttam, hogy kevesebb az átutalt fizetésem, úgy 12 ezer forinttal. Nosza, fel is hívtam az irodát, és megkérdeztem, hogy miért??? Azt a választ kaptam, hogy mindenkinek csökkentették a fizetését 10%-al. Miért? Hát gondolom csak. Szarban van a főnök. Gondolom, az ő és családja fizetése nem csökkent. A kutyái jobban élnek, mint a dolgozók, ugyanis én nem eszem libamájat. Valaki, aki főnök, mindent megtehet???penz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://apultos.blog.hu/api/trackback/id/tr168631658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása