40 év a vendéglátásban

Egy pultos naplója

Egy pultos naplója

Ma beadtam a felmondásom.

2016. július 15. - Pultos

És nagyon jólesett. Gondoltam, hogy így a végén csak mondok néhány keresetlen szót az igazgatónak, aztán inkább hallgattam. Most már minek? Nem változtat semmin. Az, hogy a közvetlen főnökeimnek kevesebb végzettségük és több pénzük van, mint nekem, az, hogy két érettségivel, mixervizsgával, szakmunkás vizsgával, számítógépes vizsgával, diplomával és 40 év tapasztalattal olyan munkát végeztem több, mint egy évtizedig, amihez 8 osztály is elég, hát, az azén bajom. Miért nem jöttem el onnan? Azért, mert azt gondoltam, hogy majd egyszer valaki észre vesz, és feltűnik, és kiemel ebből a szarból. De nem. A függönyboltosból és hasonlókból pikk-pakk üzletvezető lett, és ők tanították a tanulók egy részét a szakmára. Aztán én meg megkaptam: Ibolya néni nem így csinálja a kapucsínót. Hát persze, ő biztosan tudja. Én viszont tegnap reggel is megkaptam a főnökömtől: NEM MOSTÁL KEZET!!! ÉS NEM ÖLTÖZTÉL ÁT!!! Komolyan mondom, hogy annyira megalázó ez a stílus, amit 60 évesen kapok. Először is mostam kezet, másodszor pedig még nem volt nyitva az üzlet, fehér blúz, és fekete nadrág volt a szettem, fekete szoknya helyett. A blúz maradt. A nadrág is, amikor nem volt 40 fok.

Amúgy, Ő, az üzletvezető is átöltözhetne, mert ha halásznadrágban, pólóban és strandpapucsban lófrál, ne csodálkozzon rajta, ha engem néznek folyamatosan üzletvezetőnek. És egy cukrász műhelyben sem lehetne mindenféle ruhában lenni. Kimondja a HCCP, hogy az öltözőben, a szekrényben, külön kell tartani a munkaruhát, és olyan műanyag cipzáros zsákban az utcai ruhát.

Tegnap meghalt Esterházy Péter. Nagyon sajnálom őt. Nemrég olvastam a Hasnyálmirigy naplót. Személyesen ismertem. Reméltem, hogy majd ezt a naplót is összefésüli...

Na jó, csak vicceltem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apultos.blog.hu/api/trackback/id/tr558891800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása